2012-02-20

orkar inte blogga om min dag så kör en test istället

Du heter: Hediel
Smeknamn: Hodhod
Beroende av: vänner&tugggummi
Vad får du oftast komplimanger för?  jag vet inte
Hur imponerar man på dig? va snäll&söt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "jag skrev"
Var bor du? Husby
Trivs du där? ja
Hur svarar du i mobilen?"hej"
Antal timmar sömn inatt: typ 6-7h
Sov du ensam: nej
Hur känner du dig nu: trött, saknar&längtar
Vad tycker du om fötter:  inget
Vad saknar du: irak, min gamla skola, Silvia och Israaa
Hade du en bra kväll igår: nej
Favorit dryck på morgonen: inget men cola ibland
När brukar du oftast gå och lägga dig: ca.11
Är du blyg? ibland
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jaaa
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ute hela dan med kompisr
Är du nöjd med ditt liv: typ
Är du bortskämd: nej
Vad är det värsta du vet? falska människor
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja men inte alla, men de närmaste är det
Vad är det finaste du fått? mina föräldrar och mitt liv
En speciell dag du minns: många dagar ex 14 feb, 11 jan, sommar tiden
Du samlar på: ingen ting
Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Israa!
När grät du senast: torsdags
Vad skulle du göra om du vann en miljon: mkt, ex. köpa allt jag vill, semester(gärna till Irak)
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: jaaa

Är du musikalisk? typ

Vad dricker du helst när du är törstig:vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: ja
Har du någon gång gråtit dej till sömns: jag tror det

Biter du på naglarna:  nej


Visste du..

Att jag vill ha.. mitt gamla liv
Att jag pratar.. mycket
Att jag inte gillar.. falska människor.
Att kärlek är.. bra på många sätt
Att jag gillar att.. somna om
Att jag alltid kommer att..  gilla alla va än de gör!
Att jag är hemligt förälskad i.. supersecret
Att sist jag grät var..  förr 4 dagar sen
Att min mobiltelefon är.. har bästa kameran.
Att när jag vaknar på morgonen.. så vill jag somna om
Att innan jag går och lägger mig.. lyssnar jag på musik
Att idag har jag.. inte skrattat
Att jag just nu tänker på.. en person
Att i morgon kommer jag.. sova tidigt
Att jag hoppas.. att allt blir bra, o nt som den förra




Har du?

Någon som förstår dig? ja
Någon som du saknar? aa
Någon som du hatar? naj!
Vem kramade dig senast? Rima
Vem kysste dig senast? ingen
Vem ringde dig senast? Israa <3
Vem ringde du senast? Ingen
Vem var hemma hos dig senast? ingen
Vem var du hemma hos senast?  Rima
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? nej
Har du skrattat idag? ja i skolan skit mkt



Jag..

Är singel?
ja
Svär ofta? ja
Sjunger i duschen? ibland
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
Skrattar åt dina egna skämt? ja
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nej

Har du..
Piercingar?
  nej
Syskon? ja
Jobb? ibland
För många vänner?  ja
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? nej
Bra självförtroende? ja
Sagt "jag älskar dig" till någon? nej
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? typ
Somnat i skolan? nej
Tappat bort mig i min hemstad? jaaaa
Sett en fallande stjärna och önskat? nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? ja, det var förre veckan
Smugit ut utan lov? nej
Sovit en hel dag? nej
Somnat gråtande? ja fööör många gånger
Blivit generad inför folk? jag vet ine
Varit kär i någon utan att säga det till personen? ja
Ätit musslor? -
Haft ett förhållande i under en månad? nej
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej
Ett speciellt datum du kommer ihåg? 7/7

Inga kommentarer: