2011-12-26

Hediel

Hej
Hediel är mitt nam som ni vet tänkte blogga lite om mig eftersom jag brukar blogga om min vardag men idag om hur jag är!
Förre inlägget var kopirat av thenkingz.blogg.se/ och den här inlägget också
DU

41. Vart bor du? - Husby
42. Vart går du i skola? Husbygårdsskola
43. Är du smal eller tjock? - normal men är smal
44. Är du snygg? - Ja


45. Är du nöjd med ditt utseende? -Japp

46. Vad gillar du mest med dig själv? - Allt såklart
47. Vad vill du ändra på? - Ingenting.
48. Vad heter du? - Hediel
49. Gillar du ditt namn? - ja jag älskar mitt nam den betyder duvans röst
50. Vad gör du på fritiden? - Måla&rita o mkt annat

FAVORIT

51. Mat: Mammas <3
52. Dricka: Coco cola&Sprite :D

53. Färg: Grå, svart o ljusblå.
54. Musik: Arabiska
55. Låt: -
56. Veckodag: Tisdag & Fredag :)

57. Sport: Basket boll
58. Godis: -

59: Artist/band: -

60: Skådespelare/skådespelerska: Ahmed helmi och glömde vad hon hette 


SKOLA / ARBETE


61. Går du i skolan? - Japp

62. Trivs du? - Japp japp såklarrrrt

63. Favoritämnen? - SOOOOOOO <3
64. Vilka ämnen gillar du inte? - Idrott
65. Vilka lärare gillar du / gillar du inte? - Anna, Wrya, Janne, Aida, Tanya gillar & Titti ogillar
66. Vart har du praoat? - Ska prowa
67. Har du någon gång sommarjobbat & vart? - Nej

68. Vad vill du jobba som? - Psykolog/lärare

69. Varför? - Känner för det? Psykolog för att jag tycker att jag är bra på att lyssna o hjälpa
Lärare för att jag älskar so o mest historia o reglion o jag är bra på att lära folk

70. Vilken klass går du i & gillar du den? - 8C, nja men ska byta till 8A skit bra klass


FAMILJ

71. Vad heter din mamma? - Saher
72. Vad heter din pappa? - Saeed

73. Vad heter dina syskon? - Hussein, Hende o kasiem
74. Är dina föräldrar skilda? - Nej

75. Vad heter dina mor och far föräldrar? - Ingen aning
76. Trivs du hemma? - Ja hela dan varje dag

77. Om inte, varför? -

78. Hur är din familj? - BÄST!
79. Är dina föräldrar pinsamma? - Nejdå :D

80. Låter dina föräldrar dig göra mycket? - Ibland men mest JA :)

ANTINGEN ELLER


81. Sommar eller vinter? - Både och

82. Bikini eller baddräkt? - Ingen

83. Rosa eller blått? -

84. Öl eller cider? - Ingen

85. Vin eller sprit? - Ingen

86. Bada eller sola?  - Gillar att bada men gör inte dig :D
87. Chatroulette eller omegle?- ?


88. Fjortis eller emo? - Normal

89. John Mayer eller Johnny Cash? - ha??

90. Pop eller rock? - Pop

RANDOM

91. Skostorlek? - 38/39

92. Längd? - 158cm tror jag
93. Gillar du bananer? - ínte så mkt


94. Leker du gärna häst? - Nej??

95. Vad heter din bästa kompis? - Israa, Silvia, Fatima, Dilan, Ivan, Rana, Rim, Sara, Berfin o Meltem
96. Hatar du någon? nej inte ens ogillar (försöker att göra det)

97. Vad köpte du senast? kommer inte ihåg
98. Vad åt du senast? drack cola:)
99. Är det många i din skola som gillar dig? Ja
100. Sista frågan, är du rasist? NEJ?

Kommer mer såna frågor ímorgon kanske :D

Inga kommentarer: