2011-12-27

Min kära mobil

Mobilens Modell: sony ericsson satio 
Bakgrundsbild:
En bild på mig

Hur många låtar:
 167 st

Hur många bilder
: 597 st

Vad står det i anteckningar?:
Några dikter som handlar om mina känslor till några kompisar

Vem är senaste sms från:
en vän

Hur löd sms:et: kommer du?

Vad svarade du tillbaka:
Min pappa har gått. :(

Är mobilen bra?:
ja skit bra

Vem ringde du sist:
Kasiem(brorsan)

Vem ringde dig sist:
Israa min bästa vän

Hur länge bör en lur hålla?:
2 år typ eller mindre

Vem har du mest sms utav:
Soso(Israa)
Varför smsar du mycket med ''vem'': För att vi har något att snacka om??

Vem är kontakt nr 13: Fatma(en tjej i min klass) skit bra vän men vi är inte kompisar :-/

Kontakt nr 54:
Har bara 48 kontakter

Vem finns bland favorit kontakter:
 Berfin, Dilan, Fatima, Israa, Ivan, Meltem, Rana, Rim och Silvia Schweiz

Är ljudet bra:
ja

Är kameran bra:
Skit bra den har 12,1 megapixel

Tar ljusstyrkan på batterier:
såklart

Sista frågan: Är du nöjd med din mobil:
nja jag vill gärna ha en blackbery touch Jag ska få den i slutet av nian)

Inga kommentarer: