2012-01-17

Det gamla inlägget

förlåt för det där inlägget pallar inte med dig men den är till vän som jag orkar inte med hennes lögn längre, om ni vill säga vänta på henne hjälp henne att ändras då mitt svar är att jag har väntat på henne i flera månader asso kort till henne du har ingen åsikt, ingen personlighet, du följer andra och skaffa dig ett liv punkt slut.
Nu börjar jag igen men verkligen mår illa på grund av henne men nu så snackar jag inte om henne, vad ska jag skriva om nu??............ ja, gick inte till tandläkare tycker att lektionerna är mkt viktigare så ska nån dag i februari iaf kom hem 18:35 typ var i läx hjäl gjorde läxorna har inget nu att göra, ska ta en dusch snart om typ 20 min inget mer tror jag nu ska publicera detta inlägg sen ska börja läsa mina kompisarnas bloggar, kolla mejlen, och dusch o sen lägga mig på soffan o läser lite Littel Darlings o kl.10 lägger mig men sover 1 på natten nu Hejdå (Kanske kmr flera inlägg)
Bjuder på en låt
men jag känner mig så typ de här dagarna. Men jag behöver inte nåns hjälp.

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar låten *_* 50%
aja när ska jag fixa din blogg?