2012-02-10

Hallå hallå

har saknat att blogga verkligen min dag blev förstörd är inte nån bra början men den blev det!!!!
Allt är mitt fel :(
Idag så skolkade jag efter lunchen från engelska o halva språkval, gick hem o chilade där. Kl. 14 gick jag till skolan och till språkval, jag o alla andra blev utslängde för att vår viktarie blev förbannade på killarna mest, inge av de ville ta av sig ytter kläder, inte stänga av mobilen och var tyst o lyssna jag var en av de jag messade min kompis o lyssnade inte på honom för att han är vikarie, dissade mig och pratar om grammatik  jag hatar det ordet efter 5 minuter asså 14:05 blev han förbannad på oss o jag kom ihåg när Berfin berättade om hennes lärare som blev förbannad på henne o började gråta, jag sa för mig själv hoppas inte gråter men tycker synd om honom.
Efter vi gick ut så såg jag ambulansen i skolen för att mkt smart kille i nian har gjort nåt så han kan inte gå men det jag hörde var att han sparkade nåt o Lorrein följade med honom till sjukhuset så det fanns ingen tjejgrupp för 3:e vecka :(

Annars min dag var perfekt provet var enkelt men är osäker på berätta frågorna för att jag var förvirrad i början me sen blev allt perfekt

Flera inlägg kommer

Inga kommentarer: