2012-06-01

en snabbis med mycket nytt

hallå väldigt sen nu kollar på arab got talent, kunde inte sitta vid datan idag det fanns ett problem.

Idag hade jag bästa rasten nån sin, tack så mycket zahraa, abdul och mohammed hade så roligt med de idaag haha vi garvade baaara

imorgon kommer jag vara hemma och fixa lite saker och plugga och städa mitt rum och på söndag ska på en feeest igen så hypad

har fysik-prov på måndag och so-prov på torsdag och 7/6 skriver de våra betyg vet redan att jag har ett F på idrott bryr mig ej

Onsdag är vi lediga.

ferdag är engelsh dag kanske jag skolkar för att alla kommer snacka engelska och vi ska grilla men jag kanske går för att ha roligt och ta massa bilder..

Min USB-kabel är borta men jag kanske får min systers usb. har ganska många bilder vill lägga upp.

Om psyoklogen så har jag bestämmt mig att jag ska träffa en psykolog under sommarlovet så att jag mår bättre när jag börjar 9:an och hoppas allt depremerande är över sen
fick inte från min mamma men ska göra det bakom ryggen.. bry mig innte det här kommer få mig att må bättre det är jag säker på

om jag kommer på mer nya saker så lägger jag upp

hejdå så länge

Inga kommentarer: