2012-09-13

wieee gröna lund :DD

hello bästa dagen vart i grönan med min skola var skit roligt hängde såklart med min grupp:Amin, Adan och Tadelesh och såklart med andra gruppen Fatma, Zahraa, Abdul och Yevi :D skit var det men jag var mest med min grupp de är bäst.

Åkte typ allting. Det första gången jag åker fritt fall och twister

Var skit rädd läste typ allt jag kan från Koranen men det gick fort var nere under BARA 3 sekunder wow
och på twister skreck hela åkturen och Abdul har använder sig och skrattar på mig och säger till honom allting är okej hahaha omg det var skit roligt

Men ni får mycket mer bilder senare sa till tjejerna att de ska skicka alla bilder till min mejl så att jag kan lägga de här :D

Men fysik prov imorgon kan typ allting nu satt och pluggade sen jag  kom hem

Inga kommentarer: