2011-12-21

Berfin

Heej idag morse messade Berfin mig o vi messades ganska länge o idag var hon jääääääääääääääätte glad mkt mer än man kan tro jo för att hon har fått sin Iphone 4s. Så när jag messade henne skckade hon till mig läskigt bild på henne först jag visste inte vem det var men sen kunde jag veta att det är Berfin, fick inte lägga bilden men fick lägga en annan bild som hon skickade efter den läskiga bilden o på den bilden såg hon som emo o var helt fin bild o när jag kom till skolan vissade jag bilden till Meltem o hon blev kär i bilden tror jag, här är bilden
 Vad tycks?

Hon är inte en emo men hon brukar leka det, tycker jag! :-* <333333

Idag så hade jag varit med min klass alltså 8c och igår o förrigår var jag med 8a
Vi städade klassrummet o sen hade hela klassen möte med vår biträdande rektor för att några av min klass gjorde "brott" tror jag o de måste betala böter o om de inte erkänner så får hela klassen betala
 :-/ men inte jag o Berfin vi var inte med :-)
Sedan hade lunch det var pasta, blev utslängda från matsalen :-/
Men åt tills blev mätt, men brydde mig inte
Sen hade rast var med Berfin o Meltem
Meltem satt o läste något om saence fiction
Och
Berfin tog bilder från hennes Iphone 4s
Sen vår engleska lärare bjöd på kladdkaka och en film
Filmen var bra men inte roligt kanske vi skratted en gång men den var bra i alla fall
Sen vi slutade o gick till biblan ville sitta vid datan men den var upptagen så jag gick hem sov o vaknade 4
Så var min dag

1 kommentar:

Anonym sa...

jag e redan kär i min bild, EMO xD