2011-12-20

Pyssel dag

Hej idag hade vi "pyssel dag" men den var inte som jag har tänkt mig men det var roligt i alla fall.
Vi hade gjort 3 saker:bakade papperkakor,
 De var jätte goda.
Sen hade vi lunch och sen hade vi rast, jag hade skit roligt. Jag, Sephora, Natti, Medina, Saron, Hawo och Safia satt  skolans bio och Hawo berättade skit rolig saga från hennes fantasi vi garvade skit mkt mest Saron och sen sjönk hon opera men fick inte ta någon bild på henne och sen dansade Saron o det var också roligt. Några bilder från bion:


Och en grupp bild
Efter rasten gjorde vi slim eller slime jag vet inte vad den heter och jag vet inte vad man ska göra med den ens? Den är skit äkligt tycker jag o här en bild innan jag slänger den

Och Medina o Natti under labrationer
Skriver senare om labrationer

Inga kommentarer: