2011-12-22

När det blir så........

När det blir så här så är jag glad jätte mkt glad mkt mkt mkt glad
Ni undrar äkert vad hänt henne? Är allt som det ska?
Faktiskt inte men jag är glad för Nada och för något annat som ni kommer få veta snarrrrrrrrrrrrrrt
Idag på avsöutningen sjönk Nada skit bra o den var så känslig jag är så glad för henne ni kan söka på hennes blogg nanasworld.blogg.se där hittar ni vedion när hon sjönk. Och för att jag såg en bild som de gjorde efter avslutningens fest
I alla fall jag skulle lägga en bild men det gick inte kopia men om ni vill se bilden sök på crazybitches.blogg.se eller nanasworld.blogg.se bild nr. 7, jag blev kär i den där bilden för att.........
OBS kan ej säga för att då jag får skit
Det är det att jag blev kär i bilderna som finns i Nadas och cazybitches's blogg
Det är allt för idag Puss o Kram

Inga kommentarer: