2011-12-19

Min dag

hej idag var en rolig o jobbig dag, jo för att idag hade vi inriktnig vi åkte till Kista Friskis&Svetis hade styrke träning o spning det var skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jobbigt men det var oxå roligt för att jag var med 8a hela dan o de var"hajpade" så jag hade roligt med de.



Och på vägen dit så många blev blöta för att de körde snöbollars krig
En snabb bild medan de körde kriget utanför Kista Entre

Det ät Dilan, Mohammed o Andria som krigade men stackars Mohammed de kom på honom
Det Nada o Kristina på sidan är Dilan.

När vi var framme tog vi av vara yterkläder o la de i skåpet o fick lås av en lärare som heter Eva. Men jag, Rana, Nada o Kristina la in våra jackor, väskorna och skorna o kunde knappt stänga skåpet. Här är en bild det var Ranas ide att bilden:


Sen på pausen drack Sephora vatten från en vattenkran som jag tyckte att den är rolig o här är en bild men vattenkranen syns inte så mkt men hoppas ni kan se den


Det är allt för dagens aktivitet <3

Inga kommentarer: