2012-01-11

Bok tips


Ja för en stund sen vaknade mamma o jag fick veta vart hon la den. Anyway här är lite om böckerna.
Littel Darlings: den handlar inte om en tjej o en kille man kan tro det från namnet men den handlar om 2 halvsystrar, den ena är fattig typ o den andra är kändis. Den som är rik lever med pappan som är rockstjärna o han vill inte erkänna att han har andra barn från andra kvinnor men de här systrar får kontakt med varandra genom att skicka brev till adressen men kort 2 flickor. 2 världar. en oväntad vänskap.
Knske ett liv: har inte börjat läsa den för att jag lånade den idag men jag lånade den för att jag tyckte om tittlen men jag har läst en mening bara o jag tror att den handlar om kärlek men jag vet inte men ska säga när jag börjar läsa den.
Den sista är en dikt bok ska kanske lägga upp dikter från den för er.

Inga kommentarer: