2012-01-11

Undrar alltid vad reupliken ska vara!!!

Min dag var rolig, trevlig, fick nog av skolan från första dan men det var iaf bra dag. Fick träffa kompisar och 2 nya tjejer o diskuterade om tjej-snack. Fick nog av skolan föööör att det är inte så roligt att börja dagen med en mobil som har laddat ur o låna brors mobil :/, med användning av kompisar och hot(de som hotar är fega) på 15 års dagen, va? Nu sitter jag vid datan o bloggar o tittar på tv.
Efter skolan var jag i biblan lånade två böcker o lämnade in filmerna som jag hade lånat i måndags, skulle tipsa er om böckerna o en bok som jag hade lånat för länge sen som är super bra, men kunde inte eftersom min mamma la min USB-kabel nån stans o jag hittar inte den måste vänta på mamma tills hon vaknar :/.
Skulle nyss puvlicera inlägget men kom ihåg att jag kommer inte att logga in på mejlen förrän fredag eller lördag då besvrar jag på alla frågor på en dag okeeeeeeej hejdå bloggar senare om dan kanske...

Inga kommentarer: