2012-01-12

jag är helt slut

åhhh verkligen jag är helt slut så där var min dag sov inte så bra sov en halv timme sen vaknade (det är igår) o kunde inte sov o det kändes som om jag sov 10 timmar o inte bara en halv timme under tiden kollade på tv med syrran o sov igen halv 2 tack o lov idag morse kunde knappt vakna, vaknade halv 8 väckte brorsan o sen fick sms från mamma att jag ska gå till hennes sovrum gick dit hon pratade med mig om att skolka halva dag o följa med henne till ögon läkare för att skaffa glasögon och sen följade till vårdcentralen, hon behövde mig som tolk (utan svenska språket är man vilse) o halv 1 var i skolan gick till eng, svenska o so lektionen(ska flippa nån gång på so lektionen det är helt kaos där inne) Israa skulle åka hit men det gick inte som varje gång. Nyss pluggade jag till so läxan+att jag har redovisning som jag måste fixa nu, ska berätta historien om svartastenen som fallade från himlen det är jag som ville berätta historien så jag är väntar på imrgon. Nu hejdå måste börja träna på redovisningen kommer blogga om hur det gick!!!

Inga kommentarer: