2012-01-13

Fråge stunden

hejhej det blev dags för frågestunden, har inte fått så många frågor men jag har fått 2 bara.

1.Hej jag vill skapa en blogg men vilken blogg ska jag använda blogg.se eller blogspot.com?

Svar:Hej mm jag vet inte vad ska jag svara på dig men jag hade blogg.se den var bra men den är trög asso det tar lång tid att ladda upp en bild o det är svårt att lägga upp en vedio+att inlägget publiceras inte direkt det tar en dag eller några timmar tills den pubiceras. Och blogspot.com bilder laddas upp snabbt men ibland blir det snabbt som igår och vedion från youtube du kan bara infoga från samma sidan men vedion som du har i datans filer tar många timmar och inlägget publiceras fort texten har många olika färger+att man kan designa själv sin blogg desgin men jag vet inte hur man gör det. Tack för du frågar <333

2. Hej jag söker på din blogg varje dag flera gånger du har så fin bloggdesgin. Men jag undrar vem är Israa, kan du skriva lite om henne?


Svar: Tja, det är snällt av dig att du söker på mig och tack igen men det är inte jag som har desginat det är Berfin men visst är den fin. Israa är min bästa vän hon är från Irak, 15 år, har lärt känna henne i sexan och nu vi går i åttan. Inte så länge men hon är skit bra vän o finns alltid för mig.

Inga kommentarer: