2012-01-01

01/11

Hej hoppas ni har haft en bra natt jag har haft det också med mig själv, alltså jag kollade på fireworks sen kom hem tittade på tv, på hur andra länder firade så jag hade kul mitt i natten.
Har tråk jätte mkt. Men jag är glad i alla fall för att näst nästa vecka på tisdag fyller jag år o blir 15 år=straffmyndig det är inte så roligt men om man sommarjobbar då får man högre lön o jag kommer sommarjobba inshalla i sommras.
Jag förväntar mig att nästa vecka kommer bli mkt bättre än den här vecka för att jag har planerat lite roliga saker, kanske jag kan glömma grejen som gör mig ledsen :/
Nu äter jag pommes frites med Kasiem. TIPS:  ät inte medan du sitter vid datan eller tittar på tv, då äter man o man känner inte sig tillräckligt mätt.
Igår  läste jag om min stjärntecken stenbocken, o det stog att det här året är mkt svårt år o jag kommer bestämma mkt saker om mitt liv o jag måste vara nogran med mina beslut. Det märker jag från och med för att jag har en grej som jag måste bestämma klart vecka 3 eller 4.
Hoppas ni tyckte om fireworks i London o Dubai, jag tyckte att de var bäst som jag har sett igår men hann inte kolla på Frankrike nu hejdå o bloggare kanske imon eller senare Puss&kram
                                                        Väntar på 2012/01/11

Inga kommentarer: