2012-01-03

Helt galent

Jag svär jag sökte nyss på en blogg den får 1835 besökare varje dag och den där tjejen skriver 5 till 6 inlägg varje dag o får 4 kommentarer o uppåt, hon bloggar skit bra, nu är jag verkligen avundsjuk mkt avundsjuk. Jag sattsade så där på min gamla blogg men den här bloggen har något fel som gör att jag får bloggtrok men sammtidigt jag vill inte förlora mina kära läsare.
Har inte gjort något speciellt idag skulle åka till Kista men mamma ändrade sig, har dushat nyss har lite tråkigt hemma men imorgon så ska jag träffa min bästa kompis min älskning Israa har en privat grej som jag måste fixa åt henne sen ska hemma igen kanske ska till Kista men vet inte än.
OMG:kolla på youtube, vad som kommer hända 2012. Asso de säger att nord polen ska vara norr polen för att det finns en planet som ska krossa jorden o 3/4 av jordens befolkning kommer dö=bara en miljard o halv kommer leva????? och den där bolaget Nasa säger att det finns levande varelse som flyger runt i rymden. Jag blev skit rädd (!_!)
Kommer flera inlägg......

Inga kommentarer: