2012-01-31

Datasalen

Hi hi sitter i datasalen och skriver sammanfattning om kolhydrater på no lektionen. Är klar men ska inte säga till läraren då får jag skriva om protiner och det vill jag INTE.
Nu sitter jag med Rima, Meltem, Dilan, Sara, Berfin, Sitora och Ceren och några andra men ni känner inte de eller jag har inte skrivit om de. Idag är såklart ingen vanlig dag som vanligt för att Andrea fyller år idag har inte sett henne för att gratta henne men ska göra det.
Såg kommentarer på min msn som syster o bror har skrivit skit roliga kommenatrer.

Snart kommer jag lägga upp en text som jag har skrivit. Texten är privat eller mkt känsligt det svårt att förstå vad menar men det kommer att handla om det som har hänt mig som har mest sårat mig.

Kommer lägga 2 söta bilder på Berfin som hon skickade till mig under helgen.

Inga kommentarer: