2012-02-01

Idag var en jobbig dag

som sagt var mkt jobbig dag för att idag hade vi halvdag så slutade kl. 12 skulle till Kista med mamma men när jag kom hem hade mamma högt blodtryck så vi kunde inte gå fick stanna hemma städa, diska, damsuga osv skit trött nu ska sitta vid datan en timme till sen ska lägga mig.

Ååååååååå nej ådet är torsdag gillade torsdagar men inte nu för att vi har gympa o jag har hatar gympan den är bra hälsosam men orkar inte byta kläder o svettas ihjäl o till sist får jag bara ETT F för att jag kan inte simma fast jag går till simhallen nu har börjat och måndagar för att då har vi också gympa. Kan inte skolka han kommer prata med mina föräldrar då fast mina föräldrar håller med mig :S

Nu måste jag lära mig att ställa nnågra inställningar på bloggen om det händer som jag har tänkt mig kommer jag bli mkt mer glad än jag är

Inga kommentarer: