2012-05-18

Dagen var med Fatma och Dilan

hej hej har du dushat nyss idag så var jag med de här sötisar hade det jätte roligt vi träffades vid ica kl. 14:45 och sen gick vi till mc donals åt lunchen och sen drog till husby gård och sen promenerade mot Akalla by och sen till Lidil och sen till husby, jag kom hem 19:30 mamma var arg på mig men jag brydde mig inte eftersom jag ville inte förstöra min dag :))
vi snackade en maaaaassa men tyvärr har inte så många bilder eftersom vi babblade skit mycket och glömde att ta bilder haha




Dilan är som vanligt vill inte vara med på bilden




Här också

Nu ska jag be och sen kolla på en film och sen blir det Arab Got Talent :))
är såååå glad
men ledsen aför Fatma kommer lämna skolan det kommer kännas konstigt :((

tror inte det kommer mer inlägg
puss puss

Inga kommentarer: