2012-05-16

lovets planer+imorgon



jag har tänkt göra så under lovet fastän det blir dåligt väder men behöver vara ute ganska ofta
imorgon så kommer jag, fatma, zahraa, meltem, berfin, och sitora gå till MC donals äta lunchen där vi kommer träffas runt 1 sen vi måste vara hemma runt kl. 4 för att det stog att det kommer regn vid den tiden -.-
på måndag kommer Fatma att resa till Irak och kommer inte komma tillbaka förrän mitten av augusti :( aa så det blir en farväl imorgon
Och jag har tänkt träffa Israa också eftersom vi har inte prata sen vi träffades sist :( så det mycket som händer som hon måste veta och jag kommer var ute med Berfin också :) så dt blir as roligt och resten kommer jag att läsa svenska-läxan och skriva sammanfattning i fysiken+studieuppgifter
Ganska gammal bild <3(tagen av Fatma)
till Fatma : habibi jag kommer skriva ett långt inlägg om dig+bilder, sök på min blogg varja dag

Inga kommentarer: