2011-12-31

2011-2012

Hej mina kära läsare jag vet att jag bloggar inte lika mkt som förrut men mår dålig hoppas det går över idag natt. Gott nytt år önskar att ni ska ha roligt i kvällen jag kommer inte att festa ikvällen eftersom jag firar inte jul eller nyårsafton ska bara gå ut o kolla på racketer o sånt o ska oxå kolla på andra länder på tv kanske kommer lägga några bilder.
Önskar  er ett nytt är med glädjefult o för mig också för att det här året var skit för mig
                                                       Så här gick det med mig i 2011
* Året börjades med mkt bra humör i 3-4 månader
 Sådär gjorde jag o min syster på min pappa hahaha
* Åkte en skidorresa o det var skit roligt aså jag hade roligt men min kompis skit mkt
Jag var tsm med Fatma då vi hade jätte roligt.
* Blev ovän med en tjej (-)
* Blev vän med Meltem, Dilan, Berfin och Sitora
Berfin är inte med synd :/
* För första gången gick på utflykt med muskenen till kungens slott
*Fick besök från 2 kända artister och en till som är också känd men kommer inte vad han hette. Eric Turner och en svensk. Besöket var i skolan.

* Min kusin fick en son
   Bilden är lite religös menmen
* Grillade 2 ggr med mina kompisar. Grillade många ggr med familjen också under sommarlovet.
 1:a gången  2:a gången jag satt under solen det df jag ser ut sådär
Mmmm kebab
* Åkte till Gröna Lund med mina kompisar o deras föräldrar.
 
* Gick till Kista mässan tillsammans med skolan.
* Gick tillsammans med min lille brors klass på en IP-resa till Spånga IP
 Brorsan o hans bästa kompis
* Från september till nu har problem med min klass men hoppas de lös nästa termin.
* Adam Tensta kom på Hallowen dagen o sjönk till skolan
Loading Image
* Var på en klättrings utflykt som var .... jaaa det var en rolig dag.
 Hade inte bild på mig själv :(
* Silvia min bästa vän reste till Shweiz :-/

* Det snöade men det smälte efter ett tag så det är en grön jul :(((
 Jag tog bilden när jag var på väg till skolan det var mörkt

* Hade varit tillsammans med 8a i 2 dagar o det var skit roligt

* Skit tråkigt jul lov har inte varit ute så mkt bara en gång o det var igår med Rim
* Blev vän med Rim och Sara
* Började blogga

Nu så ska jag byte om o gå till Husby centrum o Husby gård kanske jag kan må bättre

                            HAPPY NEW YEAR
  AND PEACE TO MY LAND IRAK (LOVE)

Inga kommentarer: