2011-12-26

Kurdistan i Irak

Ni säger säkert vahh är hon kurd??????????
-Nej jag är inte kurd jag är arab men jag har rest till Kurdistan i Irak
Och den är skit fin jag reste ditt år 2004 o det var min första semster
Jag o familjen har sett alla vattenfall som finns där o ett berg bara tror jag
Vi hade skiiiiiiiiiit roligt där har alldrig haft lika roligt som där.
Har inga bilder från semstren :( för att alla bilder är i Irak hos släkten
Har tjatat om att min moster ska skicka bilderna men hon säger nej det är inte viktigt att skicka :((((
Har varit där:
Från första dag i Kurdistan åkte jag ditt har gått upp till där vatten rinner
رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق
Bodde i den där område

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

رحلة في شمال العراق

Finns vedio på den vattenfallen
OBS:bilderna är från Google-bilder

God fortsättnig&Gott nytt år


Inga kommentarer: