2011-12-25

Min dotters nam?

hej läste en blogg nyss o det var en inlägg som jag tyckte att det är skit konstigt kolla på den här

Min mammas första bokstav: S
Min mammas andra bokstav: a
Min pappas första bokstav: S
Min pappas andra bokstav: a
Min första bokstav: H
Min andra bokstav: e
Mitt barn kommer hetta: Sasahe?
Hahahahahaha finns det nån människa som kan hetta så?!!! hir uttalas namnet ens!!!!!

Det var en tråkig dag åkte till Solna med pappa kom hem för en timme sen är skit trött vill lägga mig nu men pallar inte gå till mitt sovrum ska sitta i vardagsrummet med mina föräldrar o lyssna på skit tråkiga nyheter om Irak o det där som hände på torsdag :-/
Hade rolig dag i alla fall med pappa men tjafsade men min kompis i en stund men hon sa förlåt efter hon ansåg att hon ska förlora mig
Good night


En rolig bild innan ni lägger er
Juste skulle lägga mina betyg igår men den laddas aldrig fick flipp o loggade ut

Inga kommentarer: