2012-01-27

Är stolt över mig

Är så himla glad nu eller sen jag kom hem, för att idag hände något i skolan och för första gången gjorde jag rätt när det blir bråk eller missförstånd nu förstår säkert inte vad jag menar men kommer inte att säga det för er har jag lärt mig idag+bråket och jag är glad för många anleddningar ska försöka komma ihåg alla nu, det första är det jag har skrivit om, pratade med en person som jag älskar och ångrar mig grovt mkt att jag lämnade personen, 2 privata saker asså de ena är privat men den andra är inte privat men jag skäms bara så nu får det räcka med vfr jag är glad.

Nu eller snart kommer jag att ringa Berfin igen om designen eftersom vi hann inte prata i skolan, ringde henne nyss o jag tror att hon sover.-berfin ska ringa dig halv 9, ok?.
........ vad skulle jag säga mer???? ähh skriver om jag kommer på något

Inga kommentarer: