2012-01-26

Min dag+dagens låtar

Tjena förlåt att jag inte bloggade igår men skulle blogga men lille bror kom o skohbråkade med honom o sen lustet gick bort men nu så har jag lustet. Juste jag tror inte att jag skrev vfr jag började blogga? Men nu säger jag jag började blogga för att jag saknade bloggen o så började jag skriva igen..
Min dag var underbart eller min vecka var underbart. Jo för att...... jag vet inte faktiskt men det känns underbart men jag hörde skit snack om mig o min klass men jag skiter i de blev svek då men inte längr skiter i de bara är inte lika värt som förr nu så lyssnar jag på musik till Sofijah gillar henne grovt har skit bra låtar o är nervös för kemi-provet har tränat i 2 timmar nu det känns inte bra måste träna mer men inte nu ska träna i en halv timme till. Hoppas ni har lika mkt underbart vecka som mig och en sak till vill jag ta upp att äntligen har jag bestämmt den ny designen så ska prata med Berfin imorgon om hon kan fixa den åt mig :)

Bjuder på låt

Inga kommentarer: