2012-01-22

Så att ni vet bara

jag har redan skrivit att kmr inte att blogga på den här bloggen o jag skrev "Goddbye 4ever" det finns folk som förstog att jag skulle ta själv mord men det gör jag aldrig. Det jag vill ta upp nu är att jag hat tänkt att jag skulle blogga igen på en ny blogg adress och om från början men har ändrat mig tack vare berfin men jag ska inte blogga för att jag har tappat lustet, vfr? för att ni kommenterar inte, har inte tid och ingen lust tycker att det är inte så viktigt att blogga eller nej det är viktig för min framtid
eller skit i jag är förvirrad idag sen jag vaknade ska tänka igen på detta

2 kommentarer:

Svarten sa...

Jag vet hur det känns. Ibland är jag beredd att radera hela min blogg, men det brukar gå över efter en liten bloggpaus.

Ha det bar!

Det ska va skoj att blogga, annars kan det kvitta...

hediels.blogspot.com sa...

Tack för att du kommenterar :)