2012-03-05

Den 12:e mars+min vecka

Den 12:e mars kommer min lille bror - Kasiem att fyla 10 år :) Kommer kanske göra en kalas eller köpa bara present för honom.

Under nästa vecka  kommer vi få vår Ipad2 är så glad och Kasiem kommer få under den här veckan :/

Imorgon har jag halvdag, detta innebär att vi slutar klockan 12:00 :) Så vi ska hem be och lämna skolväskorna och ut med Rim. Hon ska komma till mig och fixa min cykel sen vi ska cykla runt i Husby.

På onsdag är det en äcklig dag. Jag kallar den så för att vi ska ha 3 timmar om samlevnad , det är så äckligt tycker jag brr

Torsdag blir det bild-prov kan nästan allt :)

Fredagen är en vanlig skol dag men kanske Israa kommer till hemspråks lektionen hoppas det <3

Har inget mer att blogga om

1 kommentar:

Patricia♔ sa...

sv: Vad menar du om jag har "lagt mycket genomskinlig grej"? :)