2012-03-06

Hallå hallå mina läsare

Hejjj är på bästa humöret idag, haft jätte i skolan med kompisar och så fast jag har komit försent till svenska lektionen på grund av att jag sov halv elva ungefär igår som jag som sagt men jag hade gjort alaramet klockan halv nio och inte halv åtta så vaknade för att stragia mig typ och såg att jag har fått 3 sms och sen kollade på tiden o for upp, byta om osådär o springa till skolan o medan jag springer jumm ramlade på min rumpa men iaf kom till lektionen innan den slutar i 10 minuter, resten av dagen har super bra.
Har slutat tidigt idag som jag hade sagt så ska blogga o surfa runt sen kl. 4 typ ska till läxhjälp, behöver verkligen hjälp med matte läxan och no-presentation.

Så bloggar senare

1 kommentar:

Patricia sa...

sv: Nej nej, du irriterade mig inte. Bara att fråga på när du undrar, det var bara jag som inte förstod vad du menade. Jag har ett vanligt överlack bara :)