2012-03-08

Tröööött

hej hej kom hem för en halv timme sen var i läxhjälpen, idag har varit okej som igår, jag hade lite roligt hoppas jag är på bättre humör imrogon :/.

Provet har gått super bra allt var lätt förutom 2 frågor och anlysfrågor HATAR jag HATAR att anlysera något eller motivera det jag tycker, jag vet vfr jag tycker det men hatar att motivera det jag tycker.Tror jag kommer få helt poäng eller kanske -2 poäng.

 Imorgon kanske kommer Israa och hennes 2 kompisar, hoppas det <333

Igår så skulle jag svar på en fråga ju men orkar inte för att kommer från skolan och är trött o vill bara sova och är helt upptagen med tv, familjen och pluggande fast jag går till läxhjälp.

Nu ska jag skriva min NO-läxa som läxhjläparen har gjort eller hjälpt mig jätte mycket.

Puss&Puss juste jag har arabiska o tjejgrupp imorgon orkar 

Inga kommentarer: